France 2011/2012

Jeg blir her i Frankrike til neste år og får fransk vitnemål. Jeg har vært sikkert på valget mitt ganske lenge, men ettersom jeg var veldig usikker før ville jeg ikke si noe for tidlig. Men som ferien i Norge gikk forbi og alt jeg kunne tenke på var Frankrike, og ettersom det gikk ganske bra på prøveeksamen, så ble valget lett. Jeg går selvfølgelig glipp av ting i Norge, men det er allikevel verd det. Jeg er allerede godt i gang med å finne leilighet og alle slike praktiske ting. Jeg gleder meg sykt til å få leilighet! Nå er det kun noen få uker igjen med eksamen i fransk (skriftlig og muntlig) også er det ferie. Jeg kan virkelig glede meg til ferien nå som jeg vet at jeg kommer tilbake her til neste år. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal i ferien enda, jeg har veldig mange løse planer for å si det sånn…

Legg igjen en kommentar

