Spontankjøp på internett og andre ting

Det er onsdag og jeg har allerede helg. Det er ganske deilig selv om jeg må øve til eksamen. I dag hadde vi også vår siste ordinære prøve og innlevering før karakterene skal settes, noe som gir tid til å puste ut. Jeg kan uheldigvis konstantere at jeg har gått ned i karakterer, men dette kommer av at jeg har prioritert fransken.

Jeg klarer selvfølgelig ikke å sitte i ro og øve i fire dager så da jeg kom hjem i dag dro jeg på en joggetur. Jeg vet ikke hvor mange måneder det er siden sist joggetur, men det var tungt. Det fikk meg også til å innse at jeg må begynne å trene igjen!

Da jeg kom hjem fra løpeturen min poppet det inn en mail om at The Kooks (favoritt bandet mitt) ska slippe et nytt album i september, men at det var lagt ut noe få signerte kopier for salg allerede nå. Vel, den sjansen lot jeg ikke gå ifra meg, så nå går jeg og gleder meg som en liten unge! Jeg er også noe kroner fattigere, men men. For dere som ikke har hørt om The Kooks, her en av deres tidligere låter:

2 thoughts on “Spontankjøp på internett og andre ting

  1. Hvaaa, går det an å kjøpe den nye The Kooks-CDen?? Hvor? Jeg vil også ha!

    Forresten, kjempefin bursdagskake😀 Jeg håper vi sees snart, Monica!

Legg igjen en kommentar

