Bra med forsinket bursdag

Det beste med å dra vekk på bursdagen sin er at man ikke får alle gavene på en gang og dermed kan koser seg i måneder framover! Jeg fikk pakke av pappa med torobrowneis og snop og jeg lagde dermed min egen bursdagskake og viste vertsmoren min hvordan en norsk bursdagskake ser ut.

Siste helg feiret Sigri og jeg bursdagen min med champagne, jordbær og sjokolade. Utrolig koselig. Hun ga meg også en liten bok.

Vertsen tok meg med på kino i går og vi så «Minuit à Paris» eller «Midnight in Paris» som den heter på engelsk av Woddy Allen. Utrolig bra film som jeg virkelig vil anbefale! Det er både morsom, original og vakker.

I kveld tok også vertsmoren min meg med ut å spise. Det var for det første utrolig god mat, men det var også utrolig kjekt å få snakke med vertsen. Hun har vært mye vekke så det var kjekt at hun kom hjem denne helgen. Og neste helg skal vi til Bordaux sammen, gleder meg allerede!

Legg igjen en kommentar

