un week-end à Bordeaux

Imorgen drar jeg til Bordeaux med vertsmoren min. Jeg har allerede vært i Bordeaux en gang før, men da fikk jeg sett veldig lite av byen så nå gleder jeg meg. Vi skal bo noen dager hos broren til Dominique og deretter hos en av hennes venninner. Vi har fri på mandag og siden vi dra direkte etter at jeg er ferdig på skolen imorgen, så får vi en god stund i Bordeaux. Det er meldt reng til helgen ( og 20 grader), men jeg håper metrologene har feilberegnet eller at værgudene ombestemmer seg slik at det blir badevær. Dette er også min nest siste helg før ferien og før jeg drar hjem. Jeg kommer hjem den 24. juni, dagen etter eksamen. Jeg hadde egentlig tenkt å bli noen dager ekstra, men vi har eksamen på så forskjellige dager her nede at det hadde vært vanskelig å få gjort så mye i Fontenay og enda viktigere så kommer jeg nå hjem til Dina sin bursdag. Jeg vet ikke om jeg har vært med Dina på hennes bursdag siden hun ble et år(hun blir seks nå!) så det gleder jeg meg veldig til. Ikke minst så kommer jeg jo ned igjen hit etter ferie og kan kose meg enda et år i Frankrike!

Legg igjen en kommentar

