Første dag med russebukse og et par russeknuter

I går var min første dag med russebukse og jeg må ærlig innrømme at det gikk ganske bra. Folk så ganske rart på meg, men det var få som turde å spørre om noe, men unntak av noen som brukte det som en unnskylding til å sjekke meg opp.

Jeg har også tatt et par knuter, deriblant «Happymeal-leke» som går ut på å kjøpe en Happy Meal mens man kjører handlevogn gjennom Drive-In’en på McDonald’s. Det fleste begynte å le da Kristine tok bilder av meg oppi en handlevogn iført russedrakten, hun første damen som tok imot betaling på McDonald’s virket bare sur (kjedelig), mens hun andre som ga meg maten, ble  veldig overrasket og lo. Det var utrolig morsomt og både jeg og Kristine holdt på å le oss i hel. Det var da jeg tok den knuten at jeg følte meg for første gang som en skikkelig russ!

Jeg lover at jeg skal legge ut bilder av Happymeal-knuten senere, men enn så lenge tenkte jeg at jeg kunne legge ut et bilde av russekortet mitt.

Bilde

– Voilà!

Legg igjen en kommentar

