Brukte lunsjpausen min på å bade i en fontene…

Som dere sikkert vet så er det en russeknute, Ispinnen, der man skal bade ute før første mai. Siden vi har vært litt uheldige med være her nede ( med unntak av ukene før prøveeksamen da vi måtte være inne å lese), så det har aldri blitt noe tur på stranden. MEN en gang svømmer, alltid svømmer, hvis det var en russeknute jeg måtte ta, så var det å bade ute før første mai. Siden det er første mai imorgen og jeg ikke har hatt muligheten til å dra på standen fordi jeg hadde skole i dag, ble det til at jeg badet i en fontene her i byen. Kulden var ikke noe problem, tvert imot, det var heller at vannet var grumsete og ekkelt og varmt. Men hva gjør man ikke for en russeknute?

This slideshow requires JavaScript.

Tusen takk til Victoria som var fotograf og en veldig god morsomt støtte!

2 thoughts on “Brukte lunsjpausen min på å bade i en fontene…

  1. Haha, du er sporty!
    Husker jeg faktisk tenkte det var en bra ting det ikke var russ i Frankrike da jeg gikk forbi den fontenen der. Tenk å bli utfordret til å bade i det ekle vannet der liksom..
    Og så kommer du og faktisk bader i den! Haha, stå på !😀

Legg igjen en kommentar

