Kysseknuter

Jeg har ikke fått gjort så mange russeknuter som jeg hadde håpet på, men noen av dem var kysseknuter blant annet å kysse en politimann (DET kunne jeg ALDRI ha gjort i Frankrike).

Det er så mange som spør om russekort i Bergen, det er kjempe kjekt! Når jeg går langs veien kan jeg høre lette skritt av barn som løper mot meg for å få kort og det er så kjekt å se hvor glad de blir for et kort. På kveldstid er det ganske mange eldre som ber om et russekort og jeg synes det er veldig morsomt. Jeg fikk jo 900 russekort og ettersom franskmenn ikke vet at russekort finnes, så har jeg ganske mange russekort igjenværende.

Jeg har også møtt på noen utenlandsstudenter som var så misunnelig på russetiden at de ville kjøpe russebukser og det fikk meg til å tenke på dette bildet laget av Marco Lars d’Angostini

BildeImorgen tidlig skal jeg følge Dina (lillesøsteren min) til skolen, iført russebukse, jeg vet ikke om jeg kommer til å overleve, men det blir ihvertfall en opplevelse!

2 thoughts on “Kysseknuter

  1. En er vel aldri så populær som når en er russ!
    Barna mine serverer stadig historier om russ og hva de må gjøre for et russekort, dere er som magneter på små barn (og noen større).

    Kyss i vei og nyt tiden mellom all lesingen til eksamener!

Legg igjen en kommentar

