Svimlende rundkjøringer, Herman Friele og fisketur i byen

Det har blitt en del flere knuter i løpet av helgen. Marius og jeg kjørte syv ganger rundt i en rundkjøringen ( den med Lagunen) og ble veldig svimmel og kvalm, eller det vil si at han kjørte og jeg holdt på kaffen som jeg klarte å søle etterpå uansett. Ja, så nå har jeg en stor kaffeflekk på russebusken. Mens noen tror det er oppkast, så var kaffeflekken det første Herman Friele la merke til da han signerte russebuksen min ( russeknute å få autograf til en kjendis). For dere som ikke vet hvem Friele er, så er han en bergensk høyre ex-politikker (var ordfører), som er veldig rik (Friele kaffe) og som ikke akkurat er redd for vise dette (tørkle i halsen, Prada-briller osv. som på bildet under), men han er også veldig hyggelig og han synes det var ganske stilig å kunne skrive på buksen til to russ.

(her er en veldig kjent bergensk karikaturtegninger av han fra en vegg i Bergen sentrum)

Nina og jeg tok også å fisket i Lille Lungegårdsvann, men vi fikk ikke så mye fisk dessverre og heldigvis så fant vi heller ingen død mennesker (!).

Jeg fikk også delt ut enda flere russekort. Vi var på Buger King der jeg skulle bestille mat, men jeg kunne bare snakke med konsonanter og ikke med vokaler. Det var veldig flau og han fyren i kassen var sånn passe stresset og brukte ganske lang tid for å skjønne det, men jeg klarte den ihvertfall!

Nå sitter jeg Flesland og skal ned igjen til Frankrike. Helgen har godt alt for fort og jeg er veldig glad for at jeg dro hjem i helgen!

Legg igjen en kommentar

