Matknuter er IKKE min ting!

Dette skrev jeg mandag kveld: «Jeg prøvde meg på flere matknuter denne helgen som gikk veldig dårlig! Jeg er kanskje uredd og klarer å pressere unner ekstrem flaue situasjoner, men å spise mat på tid er ikke min ting. Først prøvde jeg 6 bamsemoms på et minutt. Ett minutt og syv sekunder etterpå var de nede og halsen min gjorde noe vondt.

Et par minutter etterpå prøvde jeg meg på en pose med ostepop på 7 minutter og da stoppet jeg etter seks minutter fordi jeg så at det var nytteløs. Det er utrolig mange ostepop i en pose! Jeg gjorde disse knutene sammen med Nina på Bystasjonen, så det kom forbi ganske mange folk som så veldig rart på meg og etterpå hadde jeg ostepop overalt!»

I dag, onsdag, så prøvde jeg meg på nytt på bamsemumsknuten, ettersom jeg hadde flere bamsemums igjen og jeg er et forferdelig konkurransemenneske. Det gikk mye bedre, jeg klarte det på 56 sekunder. Jeg har faktisk filmet det hele for bevis (vanskelig å ha russevitner i Frankrike), men da jeg så igjennom klippet fant jeg raskt ut at det ikke var for allmennheten. Men nå det er sagt, hvis noen ønsker å se klippet, eller ikke tro på meg, så spør i vei, men de er ikke en fint syn.

This slideshow requires JavaScript.

– Woho, det ble min femtende knute!

Legg igjen en kommentar

