Det tok meg over åtte måneder, men nå vet jeg hva jeg skal gjøre for å få naboene til å være stille!

Glem høyere musikk, klager eller politi, nå vet jeg hva jeg skal gjøre for å få naboene til å være stille! Det er veldig lytt mellom naboene, jeg har blant annet en nabo som liker å feste midt i uken, tidlig på morgen, men i sted fikk jeg hundre prosent stillhet og dette er etter klokken tolv, så med andre ord helt utrolig. Jeg gikk igjennom nasjonalsangene våre til 17.mai, for å kjekke ut hvor mye jeg husket (og hvor lyst jeg kunne gå opp). Mens jeg sang merket jeg veldig fort at alt ble HELT stille, noe som aldri er tilfelle om kvelden, spesielt ikke fredags kveld. Da jeg stoppet mellom sangene var det også stille og nå er det forsatt stille. Det er utrolig deilig! Jeg tror de ble litt sjokkert over å høre norske toner og/eller så synger jeg helt forferdelig, jeg veldig å fokusere på den første!

– Nå er det bare fem dager til 17.mai, fem dager igjen av russefeiringen, men det vil også vi at det bare er fire dager til bursdagen min, wii!

Legg igjen en kommentar

