Bursdagskake og 17.maiforberedelser

Det er tirsdag femtende mai og jeg har nettopp laget en dobbelporsjon med norsk Toro browneis. Det er til å ha med på skolen imorgen, fordi imorgen er det bursdagen min! Herre gud, så fort tiden går! Dere må ha meg unnskyld, men jeg er veldig glad i min egen bursdag, det er bokstavelig den beste dagen i året for meg!

Det blir også siste skoledag med russebukse og nest siste dag til å ta knuter. På kvelden går turen til Paris for en 17.mai feiring dagen etter. Dette blir tredje plassen jeg feiret 17.mai i Frankrike. For to år siden var jeg i Rouen med de andre vgs-elevene og i fjor var jeg i Toulouse med ANSA. De to andre årene hadde jeg et par fantastiske nasjonaldager og satser på at det blir bra i år også. I år slipper jeg også å tenke hva jeg skal ha på meg siden jeg har russebuksen min! Jeg gleder meg som en liten unge, det er tross alt de to dagene jeg liker aller best i året (ja, de kommer før jul og nyttårsaften). Her er et par bilder fra de tidligere feiringene:

 

Legg igjen en kommentar

