Jeg kan endelig…

Jeg kan endelig ta russebuksen av, etter nesten tre uker! Jeg er forsatt i Paris og har det veldig kjekt med de andre norske. Jeg har hatt et par supre dager, en vellykket bursdag og en enda mer vellykket 17.mai. Jeg håper alle andre også har hatt en fortryllende nasjonalfeiring uansett hvor i verden man befinner seg! Jeg kommer tilbake med både detaljer og bilder fra de to siste dagene av russetiden min når jeg kommer hjem til Fontenay. Nå skal jeg nyte en god frokost i et stort vakkert hus utenfor Paris der det eneste «bråket» er fuglene som kvitter:)

Legg igjen en kommentar

