Første oppgave er levert!

I går ble årets første oppgave levert. Det var utrolig deilig å få levert den og ettersom det ikke akkurat blir noe «fadderuke» på meg, var det også en liten starten på året. Nå grugleder jeg meg til tusen! Jeg gleder meg til alt jeg kommer til å se og oppleve og lære. Jeg gleder meg til det såkalte kultursjokket, som jeg er sikker på at kommer til å være mye sterkere enn det jeg fikk da jeg dro til Frankrike, selv om jeg da syntes det var et stort sjokk! Jeg gruer meg til å ligge bak alle andre igjen, til ikke å forstå, til frustrasjon og lange dager. Men jeg vet at det går bra i lengden, jeg vet at jeg bare kan vinne på det.

Om tre dager drar jeg over Atlanteren til Houston i Texas. Det blir mitt første møte på amerikansk jord. Jeg har jo allerede gjort opp mange forventning og formeninger om USA, også har jeg jo blitt litt fordomsfull mot den amerikanske kulturen etter å ha levd tre år i Frankrike. Så det skal bli spennende å se hvordan det blir når forventningene møter realiteten. Så etter fire dager i cowboyland, så går turen videre til Nicaragua i Mellom-Amerika. Det har ikke helt gått inn for meg enda, at jeg skal flytte dit, men jeg kjenner allikevel  spenningen øke i kroppen. Jeg drar til noe ukjent. Jeg vet at de snakker spansk, at de har en veldig komplisert (og spennende) historie, at det er mye fattigdom, at det er varmt og det er fint å surfe der.

Jeg skal prøve mitt ytterste å holde bloggen min oppdatert i høst, slik at dere kan følge litt med på hva som skjer med meg i dette ukjente landet. Jeg har fått en god del klager fordi jeg ikke oppdaterer folk nok og jeg har disse til etterretning. Nå har jeg også fått min elskede MacBook Pro tilbake, så har jeg ingen unnskyldinger og det blir dermed skriving i høst!

– Jeg dør snart av spenning, see you soon!

One thought on “Første oppgave er levert!

  1. Spennende! God tuuur!! Du er så modig og tøff som tørr å flytte til helt nye land sånn som dette her, jeg får noia bare jeg skal på ferie, jeg😛 Lykke til!! Og ja, vær så snill å oppdatere oss! Du kommer sikkert til å oppleve så mye kult!🙂

Legg igjen en kommentar

