Jeg lever!

Jeg ville bare fortelle alle dere som bekymrer dere, at jeg har det veldig bra. Nicaragua er ikke så farlig som alle skal ha det til, og så lenge man bruker sund fornuft så skal det veldig mye til før det skjer noe.

Det er helt utrolig her. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si fordi jeg har fått så mange inntrykk og opplevd så mye siden jeg kom hit på lørdag.

Husene er malt i alle slags sterke farger og varmen er ikke til å komme unna. Folk er vennlige og jeg har nå fått snakket spansk for første gang i mitt liv!

Vi lever ganske primitivt her, men det er bare veldig deilig.

Morgenen startet tidlig og vil pleier å legge oss ti på grunn av døgneytmen og varmen.

Jeg er veldig motivert til å jobbe mye med spansken, så jeg tror det blir et fint semestrer!

Legg igjen en kommentar

