Vulkaner,jordskjelv og salsakvelder

Jeg har opplevd mitt første jordskjelv! Dette var litt morsomt og det skjedde tirsdagsmorgen da vi satt på forelesning. Senere fikk vi vite at det hadde vært et stort jordskjelv i Costa Rica (nabolandet) og vi fikk vårt andre tsunamivarsel på en uke. Men alt gikk bra og vi ble bare værende inne i León.

Vi har ganske mange utflukter når vi ikke har timer, som tur på vulkan (Cerro Negro) og i dag skal vi til gamle byen og til en lagune. Eller så har jeg funnet meg svømmebasseng, det er kulturelle forelesninger på tirsdager, salsakvelder på torsdager, surfing og mye mer. Folk er hyggelig og tider bare flyr forbi.

Tilslutt tenkte jeg at jeg skille slenger med noen bilder:

Første er fra forelesningssalen, der vi har grammatikterori og der vi var da jordskjelvet kom

image

Og dette er fra hagen der

image

Studiesenteret på stranden

image

Og gruppetimene

image

Mitt lesested på søndager

image

Og rommet vårt, hvor vi går igjennom et nytt uregelrett verb hver kveld(: (og Cecilie som henger det opp)
image

Legg igjen en kommentar

