Mi vida tranquila

Klokken er litt over elleve på en fredags formiddag, jeg sitter i bakhagen til en liten kaffe og drikker fersk juice og bruker rundt en time på å kose meg med dagens avis. Jeg er ferdig med timene for i dag og har helg. Det er deilig med helg, samtidig som jeg allerede gleder meg til en ny uke med undervisning.

image

image

For livet er ganske tranquilo her. Jeg har alltid tid til å sitte meg ned med avisen hver dag, spise god mat og drikke, ligge litt i hengekøyer, jobbe med skolen, bade, snakke med mennesker og mye mer. Jeg føler ingen stress og det aller meste jeg gjør er bare gøy.
Skoleløpet her er intensivt, vi gjør alt på halve tiden og vi gjør det som skal gjøres og vel så det, men denne intensiteten kombinert med oppholdet her i Nicaragua, gjør det hele kjempe interressant! Og det er ingen tvil om at jeg skal studere videre i denne retningen senere!

Denne helgen blir nok rolig ettersom jeg er syk. I går var jeg på kino her noe som var veldig kult,men det blir nok mest søvn i de neste dagene.

image

Sist helg var helt fantastisk med nasjonaldag, fest og feiring. En venninne av meg sang live(litt spontan,men veldig bra) og det var utrolig god stemning. Det ble også en koselige tur på stranden og ordentlig god kubansk mat!

image

image

Nå venter nok et måltid og kanskje noen flere spennende debatter på meg på huset vårt!
– ¡God helg!

Legg igjen en kommentar

